2011.09.06.
14:34

Írta: Poén Jack

Test és lélek

 

Na, kezdenek gyűlni az infók. Majd részletesebben is írok ezekről, de az már az elején egyértelmű volt, hogy alapvetően két részre lehet majd bontani az egész projektet: egyrészt össze kell rakni a vasat, másrészt valahogy fel kell rá berhelni az OS X-et.

 

Így előre elképzelve az első rész látszik egyszerűbbnek, csak be kell szerezni a megfelelő alkatrészeket és összerakni őket, ellenben a telepítés biztos egy csomó olyan buktatót tartogat, ami előre eszembe se jut.

 

Lassan nekiállok majd és leírom mi-mindent tudtam meg a Hackintosh-ok építéséről. Valakinek amúgy van már valami tapasztalata?

5 komment

Címkék: szoftver hardver osx

A bejegyzés trackback címe:

https://hackosx.blog.hu/api/trackback/id/tr703206620

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bobbafet 2011.09.07. 22:45:47

Kíváncsian várom a folytatást... Tetszik a blaszfém hozzállás.

gerbaud 2011.09.07. 22:57:16

Próbálkoztam régebben, de soha semmi siker nem volt, persze nem az OSX86 alapján szedtem össze a hardvert, hanem adott volt, de azon nem bírtam életre lehelni: boot után azonnal kernel pánik. Csak kb 2 évvel később jöttem rá, hogy PS2-es billentyűzet miatt volt. Bill nélkül elindult a Leo, billenytűzettel meg nem. USB-s billenytűvel állítólag műkszik! Azóta lehet, hogy változott már, de ezt sem árt figyelembe venni... Egyébként ha nem körültekintően veszed az összetevőket, instabil fost kapsz, nem dzsunka gépet és a végén esetleg pont ennek a dzsunkának az ára hiányzik egy normális MAC-hez. Ettől függetlenül sok sikert kívánok :)

nylonsurprise 2011.09.08. 18:53:11

Pedig a PS2-es klaviatúrával is megy, csak nem mindig ismeri fel boot-nál. Teszteltem. Az sem igaz, hogy SATA DVD meghajtóval telepíthető, IDE-s is Ok.

iLie 2011.09.09. 12:43:47

@gerbaud: A ps2-es billentyűhöz és egérhez van kext.

Haibane 2011.09.22. 14:51:05

tavaly egy x64es AMDre felhegesztettem, tartott pár hétig mert volt olyan kext amint nekem kellett megigazítani (főleg az ATI kártya volt bajos) de aztán a végén minden ment: hálókari, 3D, észre sem lehetett venni a különbséget.

Szerintem az egész nem ér ennyit, minden patchnél/updatenél szívni fogsz (vagy nem frissítesz). Ha macet akarsz akkor vegyél egyet.
süti beállítások módosítása